Wpadka promocyjna Legnicy? „Magiczna Legnica” przypomina „Toruń porusza” sprzed kilku lat…
– Miasto Legnica zostało docenione za swoją kampanię nagrodą Kryształu PR – patrząc na zdjęcie z kampanii „Magiczna Legnica” ma się wrażenie, że jest łudząco podobny do „Toruń porusza” z 2012 roku. – powiedział portalowi gazetapiastowska.pl, Adrian Aleksandrowicz z portalu ddtorun.pl, który poruszył jako pierwszy ten temat. – Sama autorka legnickiej kampanii potwierdza, że zna tę kampanię. Użyto identycznej czcionki, taki sam jest układ i koncept.
Poniżej link do artykułu w ddtorun:
Sytuacja przypomina skandal sprzed roku, kiedy to gdańska CSW Łaźnia w ramach akcji „Pocztówki z miasta”, prezentowała pracę Diany Larrei, która „inspirowała się” słynnym cyklem plakatów Ryszarda Kai (nawiasem mówiąc „trochę” legniczanina”)…
Marek Szpyra